lördag 5 juli 2008

Semester?

I skrivande stund är barnen som galna och gör allt bus de kommer på... De känner av mammans och pappans stress inför avfärden.

Inom några minuter (nåja) lämnar vi nämligen hemmet för en sex dagar lång liten bilsemester enligt tidigare nämnd plan. ;O)

Vi springer fortfarande med grejor ut i husvagnen. Så märkligt - dra sitt hem med sig bakom bilen. Det blir kul, det känner jag tydligt!

Jag är otroligt trött nu igen (är egentligen bara pigg någon dag i taget) - två senaste kvällarna har vi lagt oss vid 02-tiden. Inte i bästa skicket för att fara och köra bil egentligen. Nåväl, vi kommer att turas om. Jag har i alla fall inte orkat skriva, trots att det givetvis funnits saker att skriva om.

Vi har precis haft ett litet telefonledes nappatag med vår fotograf, som har svårigheter att leverera det han lovade kring vår bröllopsfotografering. Det är ju inte direkt kul. :O[Första stopp idag blir faktiskt redan i Piteå, där vi stannar till för att kika på vår (sannolikt) nya kattunge! Det blir definitivt kul!


Nu skakar jag av mig allt detta och skall packa det sista i necessärerna och sedan pyser vi! Jag skall hålla utkik efter internetmöjligheter på vägen, så kanske vi ses!

1 kommentar:

en annan sa...

Nejmen oh, kör försiktigt!!!!!
Nejmen usch, fan att han inte får ihop sin verksamhet.
Nejmen ooooooohhhhh! Så söt!!! :-)))

*sakna* (er)