tisdag 16 november 2010

Ledsamt på morgonkvisten.

Jag hade precis tagit upp Norah, G's taxi stod på gatan och väntade. G trampade omkring och fixade in i det sista och så kom Ruben upp mitt i allt det där. Norah var supertrött, jag själv hade lätt gett en månadslön för att bara vända om och få gå och sova. Tre snabba pussar av G till oss och sedan var han borta igen. :O/

Ruben grät, "-jag VILL att pappa skall vara med oss!" och "-jag vill vara med pappa..." ut i den tomma farstun. :'O/

Nu är allt helt bra. Båda barnen har ätit, hur nu det gick till, jag skall äta klart och titta litet i tidningen (!). Barnen har klätt sig helt själva (!), Ruben sjunger och leker med något, Norah textar bokstäver.

:O)

Tandborstning, påklädning och promenad iväg - kanske kommer jag i tid till jobbet idag? :O)

3 kommentarer:

en annan sa...

Härregud så tidigt... :-D

Morskan sa...

I know. Och så sent nu då... X)

en annan sa...

Inte lika sent som nu då. 8-)
S gick och lade sig strax före midnatt, jag FATTAR inte varför jag sitter uppe. Skulle bara betala en räkning och skicka ett enda pruttmail.

Men jag hittade en ny blogg jag vill läsa och fascineras över. Alltid värt något?