onsdag 9 mars 2011

Å nej II.

Vi köpte två pumlor i New York för drygt två år sedan. Båda speciella för oss, roliga minnen från städernas stad. Särskilda för att julen betyder så mycket för mig. På Radio City Music Hall köpte vi pumlan som är avbildad härovan.

I år så blev efterhand grenen som den ansenliga pumlan hängde på, litet ansträngd och började sloka farligt. G lyfta av pumlan och ställde den på fönsterbrädan intill granen. Där stod den sedan rätt många dagar.

Till G en dag stötte ned den med dammsugaren (det var den sextonde januari - så ni inte tror att den stått till nu!!). Och så var den sagan all.

Bestämde mig för att vara extremt rationell och inte sörja överdrivet, så jag fotade den och lade den resolut i återvinningen. Rätt duktigt av mig vill jag påstå. ;D

3 kommentarer:

en annan sa...

Jamen fatta! Duktig storasyrra! *kram* Vi får la svänga förbi och köpa en ny/annan att ersätta den med? :-)

Morskan sa...

Funderar allt på det jag! ;D

Birger sa...

Förstod det...