torsdag 17 maj 2012

Pynt.

Jag skickade ju efter två par skor från Crocs häromsistens. Jag är nöjd med inköpet, men kommer att byta färg på sandalerna. När jag fick dem, visade det sig att den apelsinhärliga orangea färgen var ganska mesigt aprikosfärgad, vilket inte på många, långa år har varit en favoritfärg för mig. Jag byter till färgställningen här nedan istället. :)

Men om jag var nöjd med skorna, så är jag jättenöjd med jibbitzarna! R2D2 här nedan var en Limited Edition och kostade en slant mer än vanliga jibbitzar. Okay tänkte jag och gav inte mer än så för limited edition.

Så döm om min förtjusning när jag igår öppnade förpackningen och det visar sig att den lilla godsaken är helt i metall, med tung, gedigen känsla och precis den lyster som syns här på bilden. Knoppen som man bänglar genom hålen i foppatoffeln då man skall fästa jibbitzen, är sobert guldfärgad.
Jättekul och mycket najs för en glad SW-nörd. ;)
- Upplagt via BlogPress från min iPad

2 kommentarer:

Birger sa...

Jaså, den var till dig, jag trodde den varr till Ruben,,,,:)

en annan sa...

:-D Ja jag skulle ha gissat barnen, om det inte var för det där med "limited edition" då... :-D
Men inte kan man ha jibbitzar på de därna snygga sandalerna??