måndag 2 september 2013

Hemmadag.

Vab:bar allltså med Ruben idag. Kan inte klaga, då jag alltså drar på en egen förkylning. Kryper litet i kroppen dock, då jag tänker på allt som inte blir gjort på jobbet idag. :/ Jag hade bokat extra patienter både idag och imorgon eftersom jag skall vara ledig sedan. Måste skaka av mig det.
Uh-oh igen. Skulle inte ha supercentrifugerat den här stora och ganska kompakta mjukisen/kudden. Fast jag vet inte, den kan ha varit trasig redan efter ordinarie program - jag tog aldrig ur den ur maskinen och kollade.
Vi har hittills haft en jättebra förmiddag. Vi steg upp allihopa som vanligt (hade gärna sovit litet till om bara Ruben gjort det, men han var pigg och glad) och efter frukost åkte vi allihopa iväg med bilen. Ruben och jag dumpade G och Norah på deras respektive ställen och for hem sedan.
Vi gick en vända runt tomten och beskar våra träd och buskar och sedan gick vi in igen. Vi åt mellis tillsammans och sedan har jag plockat undan medan Ruben spelat. Vi har roat oss här vid köksbordet båda två en stund, men nu är det dags för oss att ta ett bad!

2 kommentarer:

Birger sa...

Lugn och fin förmiddag då, det blir ju ändring snart

Morskan sa...

Heh. :D