onsdag 11 september 2013

Phew...

Häääh... Suttit vid datorn och kliat mig i skallen halva kvällen. Funderat, kvidit mentalt. Rivit mig litet till i skallen. Skrollat upp och ned, bläddrat vildsint mellan sidorna.

Men nu är det gjort. Jag har registrerat mig på en sida (faktiskt för några dagar sedan nu) som gett mig en adress i USA. Sedan har jag beställt leksaker till barnen från Amazon, som tidigare villigt levererat böcker till mig, men som inte alls vill leverera leksaker till mig.
Vanilja hälsar på Ralf. :)
Sajten jag registrerat mig på skickar hem mina grejer till mig. Finurligt va! Jag har läst om att det skall gå att göra så här och nu var behovet så stort och då var jag ju tvungen att ta reda på vad som gäller. Och när till och med Råd & Rön skriver om fenomenet, så kände jag mig trygg. Forskade litet till och fann en sida som fick gott omdöme på en annan sida, där människor får recensera webbsidor.

Invecklat, visst. Men nu är hon i alla fall beställd - I present to you:

Vanellope von Schweetz!

Jag som hade tänkt duscha och faktiskt ha en tv-kväll alldeles i min ensamhet fick inte något gjort av detta. Kanske imorrn. :)

6 kommentarer:

Birger sa...

Konstigt, levererar inte Amzon leksaker utomlands, blir det dyrare att använda mellanhand?
Det var då en himla söt docka
kram

Birger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
en annan sa...

Vet hon om att du beställt den??? :-)

Morskan sa...

Nej!!!

en annan sa...

Å så kul! :-)) Blir det födelsedagspresent eller storasyrrepresent när Rubster fyller år?

Morskan sa...

För "stor" (=dyr) och maffig present för att ge som storasyrrepresent. Får allt lov att vänta till födelsedagen. <3

På morgonen kommer det att bli, känner jag. Norah kommer att smälla av! Och jag med. <3