lördag 5 oktober 2013

Tiden, tiden.

Skrivsugen, men har litet för ont om tid för att fördjupa mig i det jag skulle vilja. Vi har sovit gott, men kort, eftersom mamma och jag suddade litet för länge igårkväll. Norah var vaken vid sextiden och ville kolla på teve, men fick vackert lov att somna om. Strax före åtta blev det sedan att stiga upp, så jag är fortfarande sjukligt trött. :/
Från G igen, någonstans efter vägen då de lämnat där de var imorse. :)
Skall strax ställa till med lunch och så skall jag texta litet i gratulationskortet till jubilarerna. Tre överdelar skall strykas också. Så småningom dyker nog G upp och så bär det iväg till 100-årskalaset. Någon gång skall Bränna passeras och lördagsgodis skall inhandlas. Mamma skall testa färdtjänst med Harry för första gången, till och från kalaset.

Ser fram emot att landa hemma hos mamma ikväll och har span på en film som tyvärr får dålig kritik på IMDb, men som jag nog tänkte avnjuta i alla fall. Man har slängt in en respektingivande mängd kända skådisar (inklusive Ms Julia Roberts, pappa ;)) och filmen heter "Valentine's Day", vilket är ett tema som känns rätt just idag. Är den för dålig, får jag mig väl en tupplur där och då. ;)
Å, just ja. Har hållit emot länge, inte riktigt satt mig in i. Jag har fortfarande inte satt mig in i, men kastade mig ut i Pinterest idag. :) Det var de grymma förvaringslådorna här ovan som till slut fick mig att vilja börja samla på snygga saker på en digital anslagstavla.

3 kommentarer:

Birger sa...

Det sovs för lite har jag på känn.
Ha det så kul på 100-års kalaset nu i eftermiddag, hoppas filmen är dålig, så du får sova...

Morskan sa...

:D

Birger sa...

Den var låång bitvis, men lite smårolig också
natti