söndag 17 november 2013

Bildkonstnär.

Norah började lattja med mina bilder i min telefon och en av de fiffiga fotoapparna jag laddat hem. Det bara exploderade och det är bara att konstatera att hon har talang. :) Och som vanligt med barn - inga hämningar. Och ingen rädsla för vad som går att göra i appen och vad som inte går. Hon har gjort saker med bilderna som jag inte hade en aning om att det gick att göra. :)

Så skaffade morfarn en ny telefon och Norah fick ärva hans gamla Samsung SII:a. Vi har inget sim i den, utan den får fungera som kamera och spelmackapär här hemma.





7 kommentarer:

Stig sa...

Ge henne ett instagramkonto på telefonen! :)

Mamma sa...

Vad hon är duktig, där ligger man i lä.

Mamma sa...

Vad hon är duktig, där ligger man i lä.

Unknown sa...

Duktigt barn, verkligen och en tålig Sixten
krama dom

Morskan sa...

S - det är väl bara en tidsfråga. :)

Morskan sa...

Jo, en tålig Sixten helt klart. Sådana bilder där något av barnen håller honom, är i princip de enda skarpa bilder man har chans att få på honom i vaket skick. :D

teapot sa...

Otroligt kul, fatta - så otroligt nära till tekniken hon har, otroligt häftigt!

Tror att jag med stor säkerhet kommer att ha något konstverk förfärdigat av Norah på väggen här hemma (när vi väl får tummen ur att hänga något!). :-)