lördag 9 november 2013

En sådan dag bara.

G sorterar stokastiskt och ganska nonchalant. Så när det här brevet kom blev jag inte det minsta överraskad. :D
Sixten kryper in under den där pallen så fort någon sitter på toa och så skall det lekas. Skitkul! :D
Alltså - jag skulle bara komprimera en batch kartongåtervinning uppe i köket innan jag skulle bära ned den i källaren. Jag/vi hade packat mycket i det där flingpaketet och jag gjorde som jag brukade och hoppade jämfota på det. Inte bara en gång, utan flera. Eftersom jag resonerade med Norah omkring hennes läxa samtidigt, såg jag inte först vad som hände på golvet. Galet. Det var fil och krossade tomater för hela slanten.

Nu är det sent och dags att avrunda dagen. Skall bara hänga tvätt först. :]

1 kommentar:

Unknown sa...

konstigt vad petiga sopgubbar, nog har jag komposterat löv också.
Sopkomprimeringen var ju kul samma med Sixten som hittat en ny lekplats