onsdag 13 november 2013

Jävelskap.

Bara för att jag precis innan förra inlägget googlade litet på hur man konverterar en bloggerblogg till en wordpressblogg (som syrran gjorde), så trasslade formatet något så överjävligt. Bilder hoppade uppåt och nedåt i inlägget, när jag försökte lägga till bildtext försvann bilden, alternativt hoppade högst upp i inlägget.

Jag kunde ju se att något blivit alldeles galet med formateringen i inlägget, men eftersom jag inte är någon fena på HTML, så kan jag inte redigera skiten. I alla fall inte i ett så pass stort inlägg.

Jag hittade i alla fall en liten tutorial på Youtube om hur man konverterar - det såg ju inte så dramatiskt ut? 8] Hääh...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har ju sakkunskap i huset...

Morskan sa...

Nä, alltså, G kan inget om bloggar. Nästan.