tisdag 5 november 2013

Ork.

Det har varit några tunga dagar. Jag var ledig hela höstlovet med barnen, men inte ens det hjälpte mig. Jag var supertrött hela veckan, nattsuddade för mycket från början och har inte lyckats hämta in det, trots några litet längre (än fem, sex timmar) nätter på slutet av veckan. Bläähh... och så lämnar vi det.

För idag känns det bättre, helt oklart varför (menjagantaratthormonerärinblandade). Jag sov en lika bedrövligt kort natt till idag, om möjligt ännu kortare. Men ikväll skötte vi oss och fick barnen i säng till klockan åtta och hann ändå läsa ordentligt med saga. Det känns bra.

Jag är på väg i badet och jag _skall_ bada. Jag vill göra slut på de två badbomber som ligger i burken, så att jag får rengöra burken och pytsa dit nya, juliga ena. För nu närmar det sig. Eftersom tiden på vissa plan går med dubbla eller tredubbla hastigheten, kommer det bara att smälla till så är julen här. :)

Fick nyhetsbrevet från FAO Schwarz idag. Jag klickade på en länk i mailet och hamnade på en evenemangslista. Så om vi bodde i New York, skulle vi bara så där till vardags kunna strosa iväg till denna fantastiska leksaksbutik och hänge oss. :)
På den länken kunde jag dessutom läsa att gottabutiken nu är uppdaterad och utvidgad, vilket inte gör mig ledsen direkt. 8) Jag kan inte just nu hänge mig åt [att skriva om] den starka längtan jag har till New York och till USA i största allmänhet, men utan tvekan pockar det på!
Nu - plums!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaså, var det därför du inte svarade i telefonen, badrummet skärmat
Inget viktigt, vi hörs