onsdag 30 juni 2010

Tid.

Fast besluten att få kvällarna utan G att gå, har jag nu tre kvällar i rad kollat på "So You Think You Can Dance" och på det två avsnitt av "Sex And The City".

Olikt mig surfar jag samtidigt. Jag har sett mindre tv det här senaste dryga året än någonsin tidigare i livet - datorn har lockat mer. ;O) Jag njuter i alla fall ganska ohämmat av svenska "Let's Dance", men har bara sett ytterst sporadiska snuttar av det här dansprogrammet. Det är bra! Underbart att se duktiga människor dansa! :O)Apropå datorer. Vi hade bara njutit av nya stora skärmen i vardags i högst en vecka, så packade tv-datorn ihop. Den ligger hos OverClockers och det är gammaldags live-tv som gäller för mig nu - därav urvalet ovan. ;O)
Och den gamla trotjänaren som jag använt flitigt sedan G drog till kineserna, den går det också snabbt utför med. Under byggnationerna föll en dag en DVD-film ned på tangentbordet och knäppte lös tangenten "g". Direktdärefterslutademellanslagetattfungera, eller i alla fall måste man hamra på det för att det skall bli ett mellanslag. XO)

Så vaddå, så mycket annat nytt - ny laptop till mamman kanske? :O)