torsdag 14 april 2011

Tvivelaktigt rekord.

Jag vet inte om det är för att jag är sjuk som jag fått ett av de värsta utbrotten av acne i vuxen ålder. Jag började hosta litet i fredags och arbetade sedan lördag och söndag med att tala i telefon på jouren, trots att jag då var hes och hostade.

Sedan dess har jag varit hemma, mycket hes, men med avklingande hosta. Det har varit rent ansträngande att prata, att pressa ut ljud ur halsen. I slutet av förra veckan och början av denna kände jag mig dessutom förkyld, men inte längre. Jag minns inte när jag själv senast varit hemma och sjuk i fyra dagar...

Nu har jag i alla fall tre brontosaurfinnar på hakan och minst två små. Det ser förjäkligt ut. :( Kommer ju att ta hela denna helg också att läka ut skiten. *muttra*

För inte kan det väl vara ostkrokarna jag åt i lördags som är bovarna? ;)

3 kommentarer:

Morskan sa...

Rekordet skulle ligga då i dels antalet finnar på en och samma gång och dels antalet sjukdagar för mig personligen. X)

"bästisen" sa...

ungdomsfinnar! 8-)

Morskan sa...

Tack. Men nej tack. ;D