torsdag 4 augusti 2011

Ä-n-t-e-l-i-g-e-n.

Efter att G glatt flyttat över vår domän till Google, ställde det till det så till den milda grad att jag fått våndas en del. Bloggen, MIN blogg, var plötsligt inte längre tillgänglig för mig. Inte heller en massa andra saker associerade med Blogger eller Google. Allt som tidigare liksom hängt ihop så bra.

Mycket vatten har runnit under broarna sedan jag skrev sist kan man påstå utan att ljuga. Jättemycket. :)

Alldeles för mycket för att skriva om nu, så istället tar jag och tvättar mina glasögon innan vi knäpper på "Rango" på engelska. :)

3 kommentarer:

Birger sa...

Men, det är ju roligt att se dig igen.... om det var besvärligt får jag väl fråga G.
Välkommen tillbaks!

teapot sa...

Jammen! Som jag undrat var du tog vägen! :-D

Morskan sa...

Tack, tack. :)