torsdag 17 mars 2011

Om precis två månader.

Vår. I New York City. :) :) :)

9 kommentarer:

Birger sa...

Körsbärsblommor? ser ju skönt ut...

Birger sa...

Körsbärsblommor? Ser ju jättesköna ut...

Morskan sa...

Fast vi missar körsbärsblomstren - de kommer redan i början av april om jag minns rätt. :)

Birger sa...

Det var ju synd...

en annan sa...

Nej fanken! Kollegan trodde att de skulle vara i full blom när vi var där, men det är inte säkert han hade helt koll på när det var vi skulle åka dit.

Jag har i ärlighetens namn svårt att tänka på NY. Då och då kommer det för mig, men livet är så 110% i övrigt att det knappt finns tid till reflektion, än mindre dagdrömmar.

Morskan sa...

Alltså syrran - jag är inte helt säker på att du har förtjänat att få åka dit. Klart du måste tänka på New York. Också. ;) :*

"bästisen" sa...

http://www.aftonbladet.se/resa/resmal/nordamerika/usa/newyork/article12655302.ab

en annan sa...

Jag försöker, jag försöker! X-)

en annan sa...

Intressanta tips där, den där kinesiska marknaden kanske...? Fast då bangar nog G? :-D