torsdag 15 mars 2012

Så fina vi var.

En av alla bilder som pappa scannat hittills. Som jag älskar den här bilden! Min syster och jag. Jag och min - MIN - syster. Vilken tur jag haft som fått min syster till syster. *kärlek*

Igår fyllde jag år. :) Jag hade en bra födelsedag med fina presenter och glada tillrop. Jag bjöd på tårta på jobbet och när man fyller år är Facebook som allra bäst, för många av ens vänner strösslar glada gratulationer över en då!

Ruben åkte sitt Hagalopp och till detta evenemang slöt både mormor och morfar upp. Ikväll tillagades fläskytterfilé och fikades macarons, praliner och schwarzwaldtårta. Kvällen avrundades i soffan med pappa, mamma, G och jag, kontemplerande vilket slags boende vi skall boka i syden till hösten! *yay*

2 kommentarer:

Birger sa...

Underbara barn, vet inte hur det gick till.... måste vara modern...:)

en annan sa...

:-D Måste vara kombon, tror jag. Modern och fadern, och alla gener som kommer strömmande baköverifrån genom tidsåldrarna.

Summan av kardemumman liksom. :-) Eller inte - gubevars, kardemumman är ju redan inne på nästa generation! :-)

*kramar* till dig syrran, önskar jag kunnat vara där och fira!