tisdag 18 november 2014

Postorder.

Gjorde för en stund sedan så där som jag nästan aldrig gör. Bestämde mig.

Så nu har jag beställt saker från Cellbes. Det blev ljusstaken jag suktade efter i gårdagens inlägg (den skall stå i fönstret i sovrummet), samt de här gardinerna (som också skall vara i sovrummet) som jag trodde var slut igår. Jag hittade dem inte igår, men idag hittade jag dem. :-D

Jag har studerat den fysiska katalogen hos mamma och det här nattlinnet fick följa med hem också.

G har kommit fram och hunnit arbeta första dagen i Korea. Han sover, men skall säkert strax börja vakna till sin andra arbetsdag. Nu skall jag bara gå och hänga tvätt och sedan diska upp litet innan jag går och sover.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men det blev ju ett bra köp, gardinerna ser ju fina ut och nattlinnet skönt
kram

teapot sa...

Jag trodde det var en nyårsklänning jag! :-)

Visst är det skönt att få ändan ur och beställa bara sådär ibland?! :-)
Fast jag misstänker att vi sparar en hel del pengar på att aldrig komma till skott... :-D

Morskan sa...

Att vi sparar pengar på det. Det är bra. :-)

Veronica sa...

Hi hi - håller med Teapot - jag tänkte också att det var festklänning till helgerna som komma skall:)