tisdag 14 april 2009

I sing you to me.

Första messet från G. Något av det mest berörande jag hört under min livstid, ett kort citat från storfilmen "Australia". berörande i det sinnestillstånd jag befinner mig i nu ikväll.

G lyfte omkring 19-tiden. Första benet till Peking håller på i 8,5 timmar. Efter ett par timmars paus anträder de sista benet på dryga två timmar till Shanghai. Så omkring åttatiden imorgonbitti bör de ha landat och då är klockan därborta omkring 14.

Det utlovas 26 grader varmt och oskuggad sol där imorgon. G har packat shorts, badbyxor, kepa och solbrillor förutom skjortor och byxor. :O)

Nu måste jag skaka det här av mig! Jag vet att arbetsveckorna bara blixtrar förbi. Helgerna blir längre, men vi får försöka hitta på något, barnen och jag. Och herregud, G skall bara vara borta en halv månad. Men det känns som en evighet.
:O*

Inga kommentarer: