tisdag 8 april 2008

Bättre.

Norah är pigg idag, men är hemma från dagis. Ruben är också pigg, men har blivit litet snuvig idag. Vi trycker inte på idag för att de skall äta upp hela sina portioner, utan tar det lugnt.
Jag har ingen matlust och det är fortfarande vattnig konsistens på ni vet vad (jag tänkte nog på dig i julas syrran... Jag hade tur och klarade natten utan olyckor). Jag åt en fralla och en kopp te på morgonen och det har jag ju fått behålla. Har mått illa en period under förmiddagen, men inte lika illa som igår. Brist på vätska och näringsämnen gör att jag känner mig lätt yr hela tiden, så nu hoppar jag i säng igen medan barnen sover. Himmel alltså...

1 kommentar:

en annan sa...

Skönt att det blivit bättre! Och så otroligt duktig du är som passar på att sova!!!
*kramar*