måndag 21 april 2008

En oväntad present.

Det låg ett knöligt paket till mig i postlådan idag. Det var omsorgsfullt handskrynklat av Tobias, som även hade provsmakat kuvertet. Inuti låg ett handskrivet brev och ett par glitterröda mjukissockar. Tobias lilla hand var avritad och för säkerhets skull hade han provsmakat även papperet. Brevet var underskrivet av min syster och Tobias.

Tankarna, orden sprang på darriga stämband rakt in i mitt hjärta. De studsar rakt tillbaka till dig, min lilla syster. Jag tänker på dig hela tiden. Hela tiden.

Jag älskar dig.

Min syster, min fantastiska syster, med Tobias i magen och Ruben på magen, i stilla vila i ljus sommarkväll...

2 kommentarer:

en annan sa...

*glad* Tänk ändå. Så nära de var då, kusinerna. :-) Det skall bli ofattbart skoj att se hur de interagerar när ni kommer hit i maj!

Morskan sa...

Ja! Kan knappt vänta! Men det är nära nu! 8O)