måndag 7 april 2008

Milde tid.

Både Norah och Ruben kräks nu. Tack-och-lov bara en gång var. Norah kräktes upp lunchen när hon åt mellanmål efter middagsluren. Ruben returnerade middagen medan vi åt den. Fiffigt med ficka på haklappen. Ruben kräktes tyst och odramatiskt, kom bara en liten rap som förvarning. Norah blev jätteledsen, antagligen då illamåendet friskade i och så kräktes hon. Ikväll har de ätit fil till kvällsmat och det verkar ha gått bra, båda var glada och pigga när vi kom från föräldramötet.

Själv mår jag illa nu, men det kommer som vatten den andra vägen. Så jag antar att vi kan utesluta graviditet. Som G sade; det smittar ju inte till barnen. ;O)

Jag hoppas nu bara att inte mor och Harry får det, svärmor eller G. Jag håller från och med imorse så noggrann handhygien jag kan, men det är svårt att inte pussa barnen... Jag är jättetrött och känner mig klen, så jag kryper nog i säng strax. G är och hjälper Vännerna på Hertsön med datorn, men kommer snart hem.

Nu kvider Rubbe, så jag slutar för idag.

1 kommentar:

en annan sa...

Åh herregud, DET vet jag precis hur det är... :-( Hoppas du håller dig över natten! (plastad frotté är en bra uppfinning annars!)