måndag 7 april 2008

Höööhh...

Men huvva. Så dåligt jag mår. Ryggen är sämre sedan igår; vi skyller på husvagnen där. Vad värre är, är att jag mår illa sedan jag slog upp ögonen imorse. Bläääh...
Har faktiskt varit och kräkts upp den halva kopp te och enda fralla jag lyckades få ned till "frukost". Känner mig tung, matt och yr nu. Och måste göra lunch till barnen.
G är på jobbet. Svärmor är här, fast på stan. Både svärmor och pappa har frågat om jag är gravid. Det skall ju inte vara möjligt, eftersom spiralen mig veterligt sitter där den skall. Jag vet ju att spiralgraviditeter uppstår, om än sällan.

G och jag skall på vårt livs första föräldramöte ikväll, det är därför vi bett svärmor komma hit. Vi ville båda kunna gå. Vi får se om jag kan gå. Hö-hö!

Nä, nu är det mat som gäller. För småttingarna.

1 kommentar:

en annan sa...

Men tänk om du är med barn?!?! :-D